Donateur worden van de Bijenstichting

Als donateur van de Bijenstichting steun je onze activiteiten. Denk hierbij aan juridische procedures om bestrijdingsmiddelen  te verbieden of het stimuleren van bijenlinten om de overlevingskansen van de bij te bevorderen. En je hebt toegang tot de basis cursussen en de cursus bijenfotografie basis van onze online community.

Daarnaast ontvang je 2x per jaar ons bijenmagazine Beeezz.  Ben je meteen helemaal bij!

Online doneren

Je wil donateur worden en jaarlijks een bedrag doneren? Leuk! Meld je aan via onderstaande button.

Let op: Het bedrag is vastgesteld op het bedrag dat donateurs gemiddeld betalen n.l. €25,- per jaar of 7,- per kwartaal.

Wil je voor een ander bedrag donateur worden meld je dan aan via de button rechts.

Doneer online

• Doneren via email

Je wil donateur worden en zelf een jaarlijkse betaling doen? Meld je dan aan via email .Het minimumbedrag is €10,- per jaar.

Uiteraard kun je zelf een bedrag naar wens storten. Maar nog makkelijker is om een automatische incasso af te geven. Die kun je elk moment weer stoppen.

En wil je gift aftrekken middels een overeenkomst van de belastingdienst? Neem dan ook even per mail contact met ons op.

Wij zijn een ANBI (Algemeen Nut Beoogde Instelling) erkende organisatie. Daarmee voldoen we aan tranparantie qua beleid en financiën. Je weet daardoor aan wie je je steun geeft. Daarnaast zijn donaties binnen regels van de belastingdienst fiscaal aftrekbaar. We voldoen aan onze publicatieverplichtingen door onze gegevens te plaatsen op de ANBI website.

Bijen magazine Beezzz

Dit digitale full-color magazine is gratis voor donateurs en verschijnt 2 keer per jaar. Meestal heeft een nummer een thema. Er staan artikelen, interviews en tips in.

Liever steunen met een eenmalige gift?

Via het platform Pay It Forward kan je veilig en simpel een gift doen aan de Bijenstichting. Tevens kan je daar een actie starten om anderen te stimuleren om ons te steunen.

Overtuigd? Start nu!

Jaar donatie

€ 25,-

Per jaar

Een hoger bedrag mag uiteraard!

Donateur voor het leven

€ 200,-