Word donateur van de Bijenstichting

Door donateur te worden van de Bijenstichting draag je bij aan onze activiteiten, zoals het voeren van juridische procedures om bestrijdingsmiddelen te verbieden en het bevorderen van bijenlinten om de overlevingskansen van bijen te vergroten.

Word donateur

Krijg toegang tot de  basiscursussen

Ontvang 2x p/j ons bijenmagazine Beezzz

Krijg toegang tot de cursus bijenfotografie

Doe een online donatie

Wil je graag donateur worden en jaarlijks een bedrag aan de Bijenstichting doneren? Wat fijn! Meld je gemakkelijk aan als donateur via onderstaande button.

Let op: het standaardbedrag voor donaties is €25 per jaar of €7 per kwartaal, gebaseerd op wat onze donateurs gemiddeld geven. Wil je liever een ander bedrag doneren?Meld je dan aan als donateur via de e-mail.

Doneer online

Word donateur via e-mail

Wil je graag donateur worden en zelf een jaarlijkse bijdrage overmaken? Fantastisch! Meld je aan via e-mail. Het minimumbedrag is €10,- per jaar.

Je kunt het bedrag naar eigen wens overmaken op IBAN NL55TRIO0390473324, maar het is nog makkelijker om een automatische incasso af te geven die je op elk gewenst moment kunt stopzetten.

Jaarlijkse donatie

€ 25,-

Per jaar

Een hoger bedrag mag altijd!

Levenslang donateur

€ 200,-

Eenmalig

Voor altijd donateur!

Steun je ons liever met een eenmalige gift?

Via het platform Pay It Forward kan je veilig en simpel een gift doen aan de Bijenstichting. Ook kan je daar een actie starten om anderen te stimuleren ons te steunen.

Bijen magazine Beezzz

Dit digitale full-color magazine is gratis voor donateurs en verschijnt 2 keer per jaar. Meestal heeft een nummer een thema. Er staan artikelen, interviews en tips in.

Schenken aan het Landelijk Bijen Educatiecentrum? Dat kan!

ANBI

Wij zijn een ANBI (Algemeen Nut Beoogde Instelling) erkende organisatie. Daarmee voldoen we aan transparantie qua beleid en financiën. Je weet daardoor aan wie je je steun geeft. Daarnaast zijn donaties binnen regels van de Belastingdienst fiscaal aftrekbaar. We voldoen aan onze publicatieverplichtingen door onze gegevens te plaatsen op de ANBI website.