Hulp nodig als cursusdeelnemer of lid? Bekijk dan onze antwoorden!

Belangrijk: Deze informatie is bedoeld voor deelnemers van onze online cursussen en leden van onze community, die toegang hebben tot ons online cursusmateriaal. Als je problemen ondervindt of beter wilt leren hoe je door onze cursussen en online community kunt navigeren, lees dan eerst de informatie op deze pagina voordat je ons een e-mail stuurt. Dankjewel!

Bekijk onze tips en veelgestelde vragen

Toegang tot online cursussen en community

Onze cursussen zijn te vinden op www.bijen-educatiecentrum.nl/login. Sla dit adres op in je adresboek of bookmarks, of schrijf het op voor toekomstig gebruik.

Wachtwoord vergeten?

In deze instructievideo leggen we je uit hoe je een nieuw wachtwoord opvraagt zodat je weer kunt inloggen.

TIP: schrijf je wachtwoord op

Uitleg cursussen

In deze instructievideo zie je hoe je door de cursuswebsite navigeert en cursussen opzoekt.

Uitleg community

In deze instructievideo zie je hoe het community deel werkt.

Je gegevens wijzigen

Wil je gegevens wijzigen zoals je wachtwoord, je profiel of zelfs je gegevens wissen? Kijk dan deze instructievideo.

Werkt software met Microsoft en Apple?

Jazeker op beide systemen kun je via alle browsers (wij adviseren Google Chrome) zowel onder Microsoft als Apple. En je kunt zelfs via je telefoon of tablet werken met de Huddle app. Zoek deze voor Android op via Play store en voor Apple via Apple Appstore

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Geen probleem klik op inlogscherm op: Wachtwoord vergeten? en je ontvang een mail om wachtwoord te resetten. Lees voor werkwijze de video hierboven

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Log in en ga naar je profiel (bovenin rechts bij je naam) klik op je naam. Je komt op je profiel pagina. Klik op bewerken. Links zie je nu een menu. Klik op account. Klik op wachtwoord wijzigen en volg instructies. VERGEET niet om op het eind op opslaan te klikken. Je kun ook video over dit onderwerp hierboven bekijken.

Waar vind ik de cursussen?

Klik bovenin scherm op cursussen. Je komt op een nieuw hoofdscherm met een overzicht van cursussen. Als je op een cursus een tekst ziet: je hebt geen toegang tot deze cursus komt dat omdat je geen abonnement hebt voor deze cursus of je hebt de betreffende cursus niet aangeschaft.

Welke board kies ik om een vraag te stellen?

Dat is afhankelijk van het onderwerp. Bovenin staan algemene boards zoals uitleg systeem, stel je voor aan leden, nieuws. Daaronder komen boards per onderwerp. Kies het board dat overeenkomt met het onderwerp waar je vraag over gaat.

Ik zie steeds op de startpagina hetzelfde bericht?

Dat komt omdat je de instelling op trending hebt staan. Je kunt dit omzetten naar nieuwste. Beide termen met buttons staan boven het bovenste bericht,

Hoe voeg ik een foto of bestand toe aan mijn bericht?

Klik op nieuw bericht, Typ je bericht. Voor foto klik op foto boven de tekst. Er verschijnt nu een veld onder tekst met stippellijn eromheen. Klik daarop. Je verkenner wordt opgestart. Kies de foto en klik erop. De foto verschijnt nu bij het bericht. Wil je een ander bestand toevoegen zoals Word of PDF bestand. Klik dan onder de tekst op de paperclip afbeelding. Ook nu wordt je verkenner opgestart en kun je het bestand kiezen. LET OP voeg alleen tekst bestanden of PDF toe. En geen grote bestanden want die worden geweigerd.

Ik wil mijn lidmaatschap (Ambassadeur) of donateurschap opzeggen

Dat kan gemakkelijk: stuur een mail naar info@bijen-educatiecentrum.nl en geef aan wat je wilt. We verwerken deze informatie z.s.m. en sturen je een bericht ter bevestiging van de wijzigingen die gedaan zijn.

Ondervind je nog steeds problemen of staat jouw vraag er niet tussen?

Verzoek: lees eerst de veelgestelde vragen door en bekijk de instructievideo's voordat je ons een bericht stuurt. Dankjewel!

Heb je na het lezen van onze veelgestelde vragen  en het bekijken van de instructievideo's nog steeds geen antwoord op jouw vraag? Stuur ons dan een bericht.