Hart voor inheems actie de hele maand september

In de maand september besteden we aandacht aan inheemse planten. We doen dit omdat inheemse planten van belang zijn voor kieskeurige bijen. Als onderdeel geven we   GRATIS informatie webinars over dit onderwerp op:   7, 12 en 21 september 2022. Schrijf je nu in voor dit webinar.

Programma in deze maand:

• We zetten regelmatig een inheemse plant in de schijnwerpers die een belangrijke voedselbron is voor een solitaire bijensoort op onze socials.
  • Wedstrijden op onze socials met kans op prijzen (zaden van inheemse planten, aangeboden door Cruydt-Hoeck.)
  •  Tips over zaaien van inheemse planten op sociale media
  • Elke week een weekprijs waarin je een bloemenmengsel voor bijen kunt winnen.
  • Op 27 september een Instagram Live sessie waarin je vragen kunt stellen.
  • En nog veel meer

Houdt onze Facebookpagina en Instagram in de gaten voor alle winacties en nieuwtjes!

Profiteer nu van ons gratis aanbod

Schrijf je in voor de nieuwsbrief van de Bijenstichting en ontvang het laatste nieuws! Download ook het gratis e-book waarin je kan lezen over de leefwijze van bijen, het nut van bijen, hoe je bijen kan helpen en nog veel meer!