Koop online en steun ons financieel!

Er zijn diverse mogelijkheden waarbij je online iets koopt en zonder dat het jou iets kost je ons financieel kunt steunen. Op deze pagina een overzicht van de mogelijkheden.

Ontdek de software die wij gebruiken

Lijst van startpagina's

Hieronder enkele startpagina's die interessant zijn. Ga je online shoppen? Start dan op een van deze pagina's.  Als je vervolgens ons als goed doel kiest en online een aankoop doet ontvangen wij een geldbedrag (vaak een percentage van aankoopbedrag) .

Doelshop

Via Doelshop.nl kun je gratis doneren door te shoppen bij alle aangesloten webshops. Je hoeft hiervoor alleen maar door te klikken naar de webshop (zoals Bol.com, Coolblue en/of Booking.com) en een aankoop te doen. Dit kost je geen cent extra!

Rechtsboven zie je het doel dat gesteund wordt zodra je gaat shoppen. Zodra je bent ingelogd, wordt jouw doelkeuze opgeslagen. Kies voor Helpdebijen en steun ons!

DoelShoppen

Via Doelshoppen.nl kun je gratis doneren door te shoppen bij alle aangesloten webshops. Je hoeft hiervoor alleen maar door te klikken naar de webshop (zoals Bol.com, Coolblue en/of Booking.com) en een aankoop te doen. Dit kost je geen cent extra!

Bovenin zie je het doel dat gesteund wordt zodra je gaat shoppen. Zodra je bent ingelogd, wordt jouw doelkeuze opgeslagen. Kies voor Bijenstichting en steun ons!

Sponsor Kliks

Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan Bijenstichting Educatie, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en Bijenstichting ontvangt hiervoor geld in de clubkas.

Ook doen grote webwinkels als Bol, Coolblue, Booking en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat naar Bijenstichting Educatie.

Interessante software

De Bijenstichting gebruikt voor de website, online cursussen en betalingsysteem software van de IMU. Wij zijn heel tevreden met deze software. Daarom zijn we affiliate. Dat wil zeggen dat als je via onderstaande buttons naar de website gaat en een van deze producten koopt, wij een vergoeding van de IMU ontvangen. Jij blij - wij blij!

Phoenix website

Phoenix is ontwikkeld door de Internet Marketing Unie (IMU). Speciaal voor ondernemers - zonder technische kennis - die goed willen scoren in Google en meer leads en klanten uit hun website halen. Wij werken er met plezier mee. Je hoeft geen expert te zijn om zelf snel een goede website te bouwen.

Huddle

In een handomdraai een e-learning omgeving voor je programma's

Incl. Community volgens de nieuwste social media standaarden

Onze online cursussen en community met vele leden werkt prima en is makkelijk te beheren.

Plug & Pay

Moeiteloos een betaalpagina maken dat goed werkt en je kunt er ook incasso's mee regelen. Te koppelen aan Mollie en Huddle. Wij gebruiken het voor onze lidmaatschappen en cursussen en scheelt ons enorm veel tijd. Nieuwe leden staan automatisch in Huddle. Eenmaal gemaakt hoef je er niet meer naar om te kijken.

Heb je vragen? Neem dan contact op.