Scan en win met de Bijenstichting!

Deze actie van de Nijmeegse 4-daagse wandelaar: Wilmar wandelt heeft de volgende prijzen die te winnen zijn:

Zoekkaarten, bio-zaden, een bijenhotel, wenskaarten en als hoofdprijs (waarde 40 euro) een jaar lang online cursussen. Je krijgt bericht als je gewonnen hebt.

Inzet van de Bijenstichting

• Duidelijk maken dat bijen voor de mens van levensbelang zijn, zij zorgen voor 70% van het voedsel voor iedereen op de wereld (door het bestuiven van bloemen).
  • Bijen zijn bedreigd in hun voortbestaan. Ruim 55% staat op rode lijst. Dat zijn soorten die sterk achteruitgaan of al bijna zijn verdwenen.
  • Landbouwgif is niet langer nodig, er zijn gezondere manieren; dat wil de Bijenstichting aan iedereen (en ook aan de politiek en fabrikanten) duidelijk maken.
  • Voorlichting geven hoe mensen kunnen helpen om de bijen een betere leefomgeving te geven.

Wij zijn klein

Het kan eerlijker. Daarom is jouw hulp zeer welkom. Groot, klein, veel of weinig, alles helpt om de nuttige bijen tegen verder ziek- & zwak-maken te beschermen. Of het doden door landbouwgif. Het is letterlijk van levensbelang. “Red de bijen”.

Word ambassadeur en steun ons langdurig. Je krijgt toegang tot online lessen en je wordt dan vanzelf 100% bijen-vaardig. Meld je hier aan.

Wilmar loopt deze sponsor 4-daagse om ons te promoten. Hem aanmoedig kan via de Facebookpagina Wilmar wandelt

Dit zijn de prijzen die te winnen zijn

Wil jij kans maken op een prijs?