Vrijwilliger vacature:

De Bijenstichting is een kleine stichting en daarom zijn we voor veel activiteiten afhankelijk van vrijwilligers. Een rijk scala aan vrijwilligers heeft met hun kennis en inzet mooie activiteiten ontplooit en zet zich nu ook in voor het Bijen Educatiecentrum. Bekijk deze  vacature.

Bekijk vacature

Tuin vrijwilligers; ‘Potige’ aanpakkers

Hou jij ervan om je lichamelijk flink in te spannen, op een fraaie plek in het buitengebied van Vorden en wil je ook nog eens bijdragen aan een BIJvriendelijke Nederland? Dan zoeken we jou!

Bijvriendelijke tuin

Iedere donderdag werken wij, een enthousiast stel bijenliefhebbers, met veel plezier in de tuin bij de Bijenstichting aan de Lindeseweg in Vorden. Stukje bij beetje wordt de tuin steeds mooier en zien we het aantal bijen in de tuin toenemen. Daar doen we het voor!

Op een aantal dagen per jaar is de tuin open voor bezoek. Bezoekers krijgen informatie hoe ze hun eigen tuin bijvriendelijk kunnen maken, kunnen biologische zaden en/of bloembollen kopen en kunnen gewoonweg genieten van de mooie tuin.

Maaien, snoeien en meer

Om de tuin zo mooi te houden, zijn we op zoek naar aanpakkers met spierkracht. Loop jij warm voor het werken met een bosmaaier, grasmaaien, hooien, composteren, rasters repareren, takken snoeien …..en nog veel meer. Vind je het leuk om met andere bevlogen vrijwilligers je in te zetten voor de Bijenstichting en heb je op donderdagochtenden van 9 tot 12 uur tijd? Dan horen we heel graag van jou via: info@bijenstichting.nl .

Voor meer informatie is Jaap Molenaar op donderdagen te bereiken op: 0575 469 832

Leuke BIJkomstigheid

Als vrijwilliger krijg je toegang tot toffe webinars en informatie over bijen en bijvriendelijk tuinieren én krijg je korting op bijvriendelijke zaden/bollen en planten uit onze webshop.

Voor alle vacatures geldt:

Kennis van bijen in niet noodzakelijk. Wel interesse in bijen en/of enthousiasme over ons werk.

Wat wij bieden:

•    Samenwerking in een enthousiast team

•    Bijscholing over bijen

•    Waardering van onze achterban.

•    10% korting in onze webshop

Openstaande vacatures

We zoeken een  provinciale contactpersonen voor de provincies  Zeeland, Flevoland, Limburg, Drenthe en Utrecht