Meer groen in de stad agenda 2023

Met de Meer groen in de stad agenda 2023 wil het Bijen Educatiecentrum op een kunstzinnige en ludieke manier het belang van groen (en biodiversiteit) in de stad onder de aandacht brengen. In de agenda zijn veel tips voor bloemen en planten opgenomen.

Als sponsor kan jouw bedrijfspand, logo of product op een subtiele manier in een tekening worden opgenomen en ontvang je agenda’s ter waarde van je investering .

Bij sponsoring ontvang je een aantal unieke agenda’s en je ondersteunt een goed doel n.l. het Bijen Educatiecentrum.

Maar ook als particulier kun je ons steunen via onze crowdfundactie!

De helft van de opbrengsten wordt gebruikt voor het ontwikkelen van voorlichtingsmateriaal over het belang van wilde bijen en welke maatregelen iedere Nederlander kan doen om bijen te helpen.

Het aantal sponsorvermeldingen is gelimiteerd dus reageer snel om deel te nemen en ons te steunen bij ons doel: het verbeteren van de leefsituatie van de wilde bijen in Nederland!

Voor vragen neem contact op via info@bijenstichting.nl of bel 0575-469832 bgg 06-52629826

Ja ik wil bedrijf sponsor worden

Je kunt meedoen aan onze crowdfundactie.

Onze actie in het kort:

Het zou geweldig zijn als particulieren een donatie willen doen zodat we in combinatie met de sponsoring van bedrijven de drukkosten kunnen financieren. Elk bedrag is welkom. Iedereen die 25 euro of meer doneert ontvangt een agenda. (Als we onvoldoende geld voor de drukkosten verzamelen kunnen we de agenda niet drukken en ontvangt u als alternatief een gifvrij bloembollenpakket).

Je kunt meedoen door het formulier van het Whydonate platform van deze actie hiernaast in te vullen.

Je kunt ook onze  Wyhdonate pagina bezoeken

Deze crowdfundactie is aanvullend op onze sponsoring van bedrijven om deze agenda mogelijk te maken. Pas als we ook voldoende sponsors hebben gevonden zijn we in staat om de agenda te gaan produceren.

Je kunt ook via onze webshop los een agenda bestellen via de knop hieronder

Download de Flyer van de agenda

Algemene informatie over de inhoud van de agenda en onze werkwijze

Download informatie voor sponsors

Wil je sponsor worden? Lees dan onze mogelijkheden tot sponsoring en de tegenprestaties.

Download sponsorcontract

Je weet al dat je sponsor wilt worden!  Download dan meteen het sponsorcontract.

Bestel hier je agenda in de webshop

Wil je met korting grotere aantallen bestellen mail dan naar info@bijenstichting.nl voor prijsopgave