Vrijwilliger vacature:

De Bijenstichting is een kleine stichting en daarom zijn we voor veel activiteiten afhankelijk van vrijwilligers. Een rijk scala aan vrijwilligers heeft met hun kennis en inzet mooie activiteiten ontplooit en zet zich nu ook in voor het Bijen Educatiecentrum. Bekijk deze  vacature.

Bekijk vacature

Pinterest beheerder

Wat gaat u doen?

U gaat pins maken van onze producten en diensten om de Bijenstichting hiermee te promoten. Zie ons account.

Dit vragen wij:

Bekend met Pinterest.

Wat bieden wij?

U wordt opgenomen in ons redactieteam. We bieden gratis online cursussen aan over bijen en bij vriendelijk tuinieren.

Waar wordt het werk gedaan?

U kunt werkzaamheden thuis verrichten.

0 tot 4 uur per week

Voor alle vacatures geldt:

Kennis van bijen in niet noodzakelijk. Wel interesse in bijen en/of enthousiasme over ons werk.

Wat wij bieden:

•    Samenwerking in een enthousiast team

•    Bijscholing over bijen

•    Waardering van onze achterban.

•    10% korting in onze webshop

Openstaande vacatures

We zoeken een Coördinator provinciale vrijwilligers en provinciale contactpersonen voor de provincies Zuid Holland, Zeeland, Flevoland, Limburg en Drenthe!

Coördinator Redactie

Coördinator promotie /merchandising en Vrijwilligers die willen meehelpen met het inpakken van zaden, planten en bloembollen voor onze verkoop, o.a. via onze webshop.

Pinterest beheerder

Coördinator Tuin en tuinvrijwilligers voor onze bijentuin in Vorden. Werkzaamheid: onderhoud van tuin op onze onderhoudsdagen.