Oranje afbeelding met bloemen en bijen

Kinderen op bij-les: Meld jouw school nu aan voor de wachtlijst!

Helaas! Alle 750 gratis lespakketten voor het schooljaar 2024-2025 zijn gereserveerd! Meld jouw school daarom direct aan voor de wachtlijst en ontvang als eerste bericht als er een bijenlespakket beschikbaar is.

Door je aan te melden ga je akkoord met het ontvangen van informatie over het scholenprogramma van de Bijenstichting.

Goed nieuws!

Volgend schoolseizoen willen we natuurlijk opnieuw gratis lespakketten over bijen verspreiden. Schrijf je daarom direct in om jouw school op de wachtlijst te plaatsen!

Scholen die op wachtlijst staan komen bij annuleringen, of met het volgende schoolseizoen, als eerste aan bod!

Meld je school nu aan!
Meld jouw school aan voor de wachtlijst van het gratis bijenlespakket en ontvang bericht als er een bijenlespakket beschikbaar is.
Oranje afbeelding met bloemen en bijen en tekst
Twee bijen op een roze dahlia

Wat doet de Bijenstichting?

Bijen worden ernstig bedreigd. De Bijenstichting zet zich daarom sinds 2010 in voor het behoud van bijen. Om de verschillende bedreigingen voor bijen aan te pakken, streven wij naar het beïnvloeden van het overheidsbeleid en het gedrag van Nederlanders op landelijk en lokaal niveau.

Met educatie, invloed op overheidsbeleid en aanleg van bijenlinten streven wij naar een betere toekomst voor wilde bijen en hommels.