bonte bij
10/13/2022

Stem op Bijenstichting bij goede doelen actie Bonte Bij

10/13/2022

Bonte Bij bestaat 10 jaar en dat moet gevierd worden!

Bonte Bij levert advies- en projectmanagement op het gebied van Human Resources, e-HRM, talentmanagement en organisatieontwikkeling.

Ze hebben ervoor gekozen om geen presentjes aan hun klanten te sturen, maar om goede doelen te steunen voor een bedrag van € 5.000,-. Met elkaar hebben ze 3 goede doelen geselecteerd en de Bijenstichting is één van de goede doelen!

Voor elke 50e stemmer is er een kleine attentie.

Aan het einde van de stemronde worden alle stemmen geteld en wordt er een verdeling gemaakt. De hoogte van het percentage stemmen bepaalt ook de hoogte van de donatie aan het goede doel.

Je kan stemmen tot 31 oktober 2022. Begin november maken we de balans op en maken we het geld over naar de goede doelen.

En uiteraard hopen dat je op ons stemt! We staan genoemd met onze Bed & Breakfast voor bijen actie.

Je kunt HIER stemmen.