chi cheque
05/24/2023

Chi natural life steunt Bijenstichting

05/24/2023

Bijenstichting heeft een donatie van € 1000,-  ontvangen namens de klanten van Chi Natural Life! Voor de actie Bee Good For Nature spaart Chi Natural Life tot 21 juni samen met klanten voor een zo hoog mogelijk bedrag. Dit bedrag wordt volledig beschikbaar gesteld voor bijenwelzijn in Nederland. Momenteel staat de teller op € 1599 en is de eerste donatie dus gedaan aan de Bijenstichting.

De Bijenstichting doet al velen jaren fantastisch werk en daarom hebben we besloten een langdurige samenwerking aan te gaan. Op korte termijn zullen er dan ook 5 Bijenstichting ambassadeurschappen verloot worden onder de klanten die mee doen met de Bee Good For Nature Actie. Als ambassadeur ontvang je onder andere toegang tot alle online cursussen van het Bijen Educatiecentrum.  Schrijf je in voor onze nieuwsbrief via de chi.nl/social en ontvang meer informatie over deze winactie.

In het najaar gaan we gezamenlijk o.a. bij zorginstellingen B&B pakketten uit te delen met bijenhotels (Bed) en biologische planten (Breakfast).