Gift adopteer een Bijenvolk
06/23/2021

Gift adopteer een Bijenvolk

06/23/2021

Vandaag ontvingen we deze brief:

Aan het bestuur van de Bijen Educatie Stichting. Apeldoorn, 12-06-2021.

Geacht bestuur, t.a.v. van de heer Jaap Molenaar.

De stichting Adopteer een Bijenvolk, heeft zich als doel gesteld om, geldmiddelen ter beschikking te stellen voor onderzoek naar bijensterfte en het verbeteren van een kwalitatieve en kwantitatieve bijenstand in Nederland.

Omdat wij al enige tijd wat minder actief aan dit doel werken, heeft het bestuur het plan opgevat uw stichting,

die belang van Bijen in Nederland uitdraagt, met een bijdrage van €3548,05   te steunen.

Wij hopen dat mede door uw inspanning de Bijen in Nederland een gezondere toekomst mogen gaan ervaren.

Wij wensen u daarbij veel succes.

Met vriendelijke groet,

Cees Vroege en Cees Lutgendorff, namens het bestuur.

We zijn heel dankbaar voor deze gift en zullen het geld inzetten voor ons Bijen Educatie centrum vanwaar we zoveel mogelijk Nederlanders willen bereiken om zich in te zetten voor een beter leefmilieu voor honing- en wilde bijen in Nederland.