NLdoet – Steek je handen uit de mouwen bij De Bijenstichting!
Evenementen en markten
Evenementen en markten
04/07/2021

NLdoet – Steek je handen uit de mouwen bij De Bijenstichting!

04/07/2021

De Bijenstichting in Vorden doet ook dit jaar weer mee aan de NLdoet dag op vrijdag 28 mei en is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers!

Vind jij het leuk om lekker buiten bezig te zijn en samen de demonstratietuin voorjaars- klaar te maken én heb je tijd op vrijdag 28 mei van 10:00 tot 15:00 uur?
Meld je dan online aan! Tussen de middag zorgen wij voor een heerlijke biologische en vegetarische lunch. Deelnemers krijgen tijdens deze dag een rondleiding door onze demonstratietuin.

Er valt van alles te doen, denk daarbij aan grasmaaien, onkruid wieden, snoeien en eventueel informatieborden plaatsen. Zowel licht als zwaarder werk, samen met jou kunnen we die dag bekijken wat je graag wilt doen. Het is handig om zelf tuinhandschoenen mee te nemen en kleding aan te doen die vies mag worden.

Het je interesse? Dan kun je je aanmelden via www.nldoet.nl/klus/tuinonderhoud
Voor vragen over de inhoud van deze dag bel of mail dan de Bijenstichting: 0575-469832, info@bijenstichting.nl. De Bijenstichting is gevestigd op de Lindeseweg 2 te Vorden.