1 procent
12/08/2022

Bijenstichting is partner 1% club

12/08/2022

1% for the Planet vertegenwoordigt een wereldwijd netwerk van bedrijven, individuen en milieuorganisaties die de meest urgente milieuproblemen van onze planeet aanpakken.

Sinds 1 december is de Bijenstichting op uitnodiging partner geworden.

Simpel gezegd: 1% for the Planet brengt mensen samen om slimmer milieuvriendelijk te geven.

Thema's zijn: Klimaat, voedsel, land, vervuiling, water en dieren in het wild.

Hoewel er veel manieren zijn om iets terug te doen, biedt 1% for the Planet ook kansen via het zakelijke lidmaatschapsprogramma, dat extra waarde en kansen biedt aan degenen die zich inzetten voor de ondersteuning van onze planeet.

We roepen bedrijven op om lid te worden en partners van deze internationale club te ondersteunen (bijvoorbeeld ons :)

Ook is het mogelijk om eenmalige donaties aan dit initiatief te doen. Wilt u rechtstreeks een eenmalige gift doen aan de Bijenstichting, doe dit dan via ons donatieplatform.

Meer informatie over dit initiatief is op de website te lezen.