Sponsorloop voor de Bijenstichting
07/05/2019

Sponsorloop voor de Bijenstichting

07/05/2019

Voor de zesde maal wandelt Wilmar voor de Bijenstichting de wandelvierdaagse van Nijmegen. Ook dit jaar wil hij weer aandacht vragen voor de bijen en de Bijenstichting steunen.

Wilmar wandelt de 50 km route van de Nijmeegse vierdaagse. In de aanloop erna toe wandelt hij diverse routes in Nederland. Onderweg maakt hij natuurfoto’s (met zoveel mogelijk bijen) die hij publiceert op de facebook pagina van het Bijenlint (het landelijk project van de Bijenstichting om bloemenlinten voor bijen aan te leggen.)
De vorige jaren heeft Wilmar vele honderden euro aan donaties kunnen werven voor het Bijenlint. Waarom elk jaar 250 euro? Omdat Wilmar al snel 250 km per jaar wandelt als training voor de wandelvierdaagse. Dat is 1 euro per km!. Steun Wilmar door te doneren maar ook door hem mentaal te steunen tijdens zijn trainingswandelingen en tijdens de wandelvierdaagse van van 16-19 juli 2019!
Volg Wilmar via facebook